odcięcie mocy octavia 1 110km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wolga85
    Rider
    • 2014
    • 288
    • Octavia I combi (1U5)
    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

    #26
    Jazda ma wpływ ale dużo większy udział w tworzeniu nagarów ma olej. Jak turbo puszcza olej to styl jazdy wydłuży tylko okres miedzy czyszczeniami. Zresztą podobnie jest EGR jak spala olej to potem zasyfia EGR. W benzynowych podobnie tylko przeważnie olej leci przez uszczelniacze zaworowe albo pierścienie i też szybciutko zabija EGR.

    Komentarz

    • toznowuja
      Drive
      • 2014
      • 50

      #27
      Na VAGu wyjdzie zbyt wysokie ciśnienie doładowania tak jak w tym temacie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1352047

      Komentarz

      • mruczek212
        Classic
        • 2014
        • 23

        #28
        Rozumiem, czyli mam wytłumaczenie dla małżonki jak zacznę trochę szybciej na weekendach latać :diabelski_usmiech
        Dobra Skoda to podstawa

        Komentarz

        • etr
          Ambiente
          • 2014
          • 132

          #29
          czekam na kabel diagnostyczny i wtedy spróbuję zrobić logi i je tu wrzucić.

          [ Dodano: Wto 11 Lis, 14 15:52 ]
          wydaje mi sie ze zrobilem te logi, moze ktos zerknac?
          Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

          Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

          i txt
          Tuesday, 11 November 2014, 15:12:17:0

          VCDS-Lite Version: Release 1.0

          Control Module Part Number: 038 906 012 G

          Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3314

          Software Coding: 00002

          Work Shop Code: WSC 00012

          Additional Info: TMBBP21U71X432384 SKZ7Z0Y0661861

          1 Fault Found:

          17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

          P1557 - 35-10 - - - Intermittent

          ---------------------------------------------------------------------------

          Komentarz

          Pracuję...